Місія програми – розвивати відкрите і творче середовище для навчання, досліджень та діяльності у сфері культури, де можливо буде осмислювати культурну спадщину й сучасну культуру, перетворюючи їх на джерело розвитку і єднання, поширювати досвід якісних культурних проєктів, налагоджувати та підтримувати діалог і взаємодію з мистецькими осередками, культурними установами, громадськими організаціями.
Наша діяльність ґрунтується на розумінні культури як живого і творчого процесу сприйняття і переосмислення спадщини, формування значущих суспільних смислів, творення і підтримування продуктивних культурних практик, прояву індивідуальних та колективних ідентичностей та здійснення культурної політики. Актуально і вкрай необхідно не тільки переосмислювати поняття культури, а й сферу знань, компетентностей і дій знавців культури, що виконують роль культуртрегерів. Культуролог сьогодні насамперед творець нових уявлень, нових смислів і цінностей, нових соціальних і мистецьких практик, що дозволяє вважати його одним з найважливіших промоторів якісних змін.
Програма націлена на підготовку фахівців у сфері культури, здатних ставати лідерами змін, проявляти критичне і творче мислення, володіти розумінням і навиками роботи в інституціях і проєктах, проявляючи добре розвинені дискурсивні навички. Цьому сприяє, поміж іншим, запровадження на програмі моделі змішаного навчання з використанням сучасних цифрових і педагогічних технологій, а також активна громадянська і публічна позиція викладачів програми, які беруть участь у різноманітних соціальних і культурних проєктах
Цілі програми:
- поширювати досвід якісних міждисциплінарних досліджень з актуальною проблематикою, і сучасною методологічною основою
- брати участь в українських та міжнародних наукових заходах та проєктах
- налагоджувати та підтримувати діалог і взаємодію з дослідницькими та мистецькими осередками, культурними установами, громадськими організаціями, місцевим самоврядуванням
- формувати й розвивати високу культуру навчання, у центрі якого перебуває творче і відкрите спілкування між викладачем і студентом