Навчання як творчий діалог, скерований на взаємне (з боку викладача і студента) формування живого знання й унікального досвіду.
Міждисциплінарність як засадничий принцип діяльності всієї програми у сфері досліджень, у викладанні та навчанні, у публічній діяльності.
Спільне бачення професійного покликання культуролога не тільки як опікуна спадщини, а як творця нових уявлень, нових смислів, інтерпретацій і цінностей, нових соціальних і мистецьких практик.
Залучення експертів-практиків до викладання на програмі дає можливість не втрачати зв’язку із запитами професійного середовища. Ангажування студентів до реальних культурних проєктів через систему практик в інституціях культури та заохочення їх до волонтерської діяльності.
Досвід участі в англомовних курсах та проєктах, під час яких студенти мають нагоду активного спілкування, знайомства з базовими текстами мовою оригніалу, написання дослідницьких розвідок.
Орієнтованість на актуальні теми, проблеми, а також методики дослідження. Більшість викладачів програми є активними в академічній і професійній сфері, беруть участь у міжнародних та вітчизняних дослідницьких проєктах. Це дає підставу для масштабування можливостей зростання і розширення наукових зацікавлень студентів, включення їх у реальні дослідницькі проєкти.
Громадська активність як один із принципів діяльності не тільки викладачів, які часто виконують роль експертів або організаторів різноманітних соціокультурних чи дослідницьких проєктів, а й професійний стандарт для випускників, які ще під час навчання мають багато можливостей бути волонтерами та членами команди у важливих подіях і проєктах.