Курс “Підприємництво в культурі” був нашим спільним зі студентами експериментом з пошуку взаємозв’язків та побудови уявної мапи креативних індустрій в Україні. Ми мандрували від установчих документів галузі в ЄС і до прискіпливих розпитувань конкретних українських підприємців; аналізували за методикою NESTA свої досвіди “споживачів культури” і міркували про те, як стрімко пандемія змінила наші соціальні звички, і які наслідки це матиме для творчих індустрій.
Дякуємо експертам, які допомагали у апробації курсу, і нашим гостям, які не пошкодували свого часу і приєдналися до наших обговорень: Марія Кравченко і Володимир Воробей з PPV Knowledge Networks, Тетяна Фіщук з Всі. Свої, Оксана Сидор з DikArt Creative Marketing Company, Роксолана Худоба з Щось цікаве, Діма Барчишак з Moonhauzen Animation Studio.
На цьому імпровізованому колажі – наші зустрічі наживо (на жаль, чудова лекція Марії Кравченко залишилася без фотофіксації – так усі заслухалися 🙂 ) та в Zoom Meetings. Перепрошуємо за якість зображень, але кажуть, візуальну стилістику глянцевої картинки карантин теж поставив під сумнів 😉
Євгенія Нестерович, викладачка курсу “Підприємництво в культурі”